Minőségpolitikánk

 

 
MINŐSÉGPOLITIKA

 

A Prim-Vol Trade Kft. kereskedelmi tevékenységeit egyrészt autóbuszok, haszongépjárművek és részben személygépkocsik alkatrészellátására, másrészt a magyarországi buszpark modernizálásának elősegítésére összpontosítja. A társaság vezetésének célja az, hogy a közúti járművek biztonságos és gazdaságos üzemeltetéséhez, az érdekelt felhasználók és viszonteladók számára megbízható kereskedelmi szolgáltatással, folyamatosan jó minőségű pótalkatrészeket és tartozékokat biztosítson valamint, hogy a tömegközlekedési – vállalatok járműpark megújításával kapcsolatos beszerzési igényeinek teljesítésében sikeresen közreműködjön.

 

A PRIM VOL TRADE KFT munkavállalóinak egyéni felelősségére alapozott működését, külső és belső kapcsolatrendszerét a minőség, a megbízhatóság, a gazdaságosság és hatékonyság, illetve a vevői igények és elvárások határozzák meg.

 

A PRIM VOL TRADE KFT a vevők bizalmának elnyerése, megtartása és fokozása, valamint a cég hírnevének erősítése érdekében ügyfélszolgálati rendszerét folyamatosan fejleszti.  A PRIM VOL TRADE KFT partnereivel együttműködve törekszik az aktuális piaci és gazdasági követelmények és lehetőségek szerint, szolgáltatási tevékenységeinek bővítésére és továbbfejlesztésére is, valamint a vevői igények hatékony és teljeskörű felmérésére, azok magas szintű teljesítésére.

 

A vevők bizalmának növelése és a cég versenyképességének fokozása érdekében a PRIM VOL TRADE KFT nagykereskedelmi tevékenységében MSZ  EN  ISO  9001:2015 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszert alkalmaz, amelyet működtetése során folyamatosan fejleszt és felülvizsgáltat.

 

A társaság a szabvány követelményeivel összhangban a társaság minden szervezeti egységének, vezetőjének és beosztottjának felelősségét és működését dokumentáltan szabályozza, fejleszti a munkavégzés feltételeit, munkakörnyezetét, gondoskodik munkatársai képzéséről, és módszeresen törekszik a hibák kijavítására, megelőzésére, a minőségirányítási rendszer hatékonyságának és hasznosságának növelésére.

A munkatársak minőség iránti elkötelezettségéért, a minőségpolitika megvalósításáért és fejlesztéséért a társaság vezetősége felelősséget vállal.

 

 

 

Debrecen, 2017. szeptember 1.